Hoe lang moet ik wachten op mijn aangekocht gepersonaliseerd product?

Alle producten worden met zorg & veel liefde gepersonaliseerd.  Je kiest voor handwerk, dus dit kost tijd. Reken daarom altijd op een wachttijd van 4-10 werkdagen. 

Ik heb geen bevestinginsmail ontvangen, wat nu ?

Het gebeurt helaas  dat mailtjes in je spam terechtkomen… 

Voor info over je verzending download je best even de Bpost app.

Wij verzenden onze pakketjes  enkel met Bpost.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Ja, dit kan zeker.

wel even een mailtje sturen naar hello@be-uniquebydaph.be om af te spreken.

Mijn bedrukking komt los na het drogen in de droger, wat nu ?

Be-Unique by Daph bedrukt  met professionle producten ( sisser)  bedrukkingen moeten  kouder gewassen ( max 30 graden)worden. Zeker NIET in de droger. Zo ben je zeker dat je gepersonaliseerd product een lange levensduur heeft.

WASVOORSCHRIFTEN VOOR BEDRUKKIG


Door je aan de wasvoorschriften te houden, behoud je langer de kwaliteit van de bedrukking!

  • De opdruk is in Flex of Flock & houdt ongeveer 50 wasbeurten. 
  • Je kan je gepersonaliseerde item niet drogen in de droger of droogkast!
  • Wassen kan op max  30 graden.
  • Gebruik bij het wassen  vloeibaar wasproduct, & geen wasverzachter.
  • Was je gepersonaliseerd artikel met de print naar binnen.

RETOURNEREN

Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelde items niet naar wens zijn.

Retourneren kan  binnen de 14 dagen. OPGEPAST dit geldt enkel voor niet-gepersonaliseerde items. 

Items met een personalisatie zijn met de hand gemaakt en is heel persoonlijk. Daarom kan ik gepersonaliseerde artikelen niet terug nemen.

Be-Unique By Daph is niet verantwoordelijk bij het verlies van een pakket. Kies daarvoor voor verzekerd verzenden.

Wat zijn de voorwaarden bij het retourneren van een bestelling???

  • De verzendkosten van de retour zijn altijd voor de klant. 
  • Het pakket wordt altijd met een tracking-code verzonden via Bpost.
  • De klant zendt enkel niet gebruikte artikelen terug & in een nette staat.
  • Indien iets beschadigd is door u als klant, kan ik je retour weigen

Voor je iets  terug zendt, neemt u eerst contact op met mij per e-mail: hello@be

 

  1. Contacteer hello@be-uniquebydaph.be  vermeld in de e-mail het volgende:  uw Naam, Ordernummer, Product & Reden waarom je retour doet.
  2. ik stuur je binnen de 5 werkdagen een bevestigingmail. 
  3. Je maakt een verzendlabel aan via  bpost.

 

Be Unique By Daph

Fritz vinckelaan 102

8450 Bredene

Belgie

 

Je stopt de ongebruikte artikelen in een doos of zak

Je plakt je verzendlabel op de doos.

 

ik zal proberen het geld altijd binnen de 7 werkdagen na ontvangst van uw retourzending, te retourneren op uw bankrekening. 

 

Indien uw retourzending niet voldoet aan de bovenste voorwaarden kan ik deze helaas niet terug  nemen.